16512

آیا فروش سنتی و مغازه داری بهتر است یا فروش در شبکه های مجازی

فروش سنتی یا مجازی

تقریبا از اوایل دهه 80 اینترنت جای خود را به صورت فراگیر تر در میان جوانان ایرانی باز کرد و با گذشت 20 سال اینک نسل جوان ایران زمین تمایل زیادی به خرید اینترنتی دارند. و قطعا با گذر زمان این آمار بسیار بالاتر خواهد رفت.

با توجه به رشد روز افزون اینترنت در جوامع و امکان دسترسی به توضیحات و اطلاعات محصولات و مقایسه قیمتها راهی به جز پیوستن به این قافله برای مغازه دارهای سنتی باقی نمانده است. و اگر زودتر در کنار کسب  و کار سنتی خود سایت و یا امکانی را برای فروش و معرفی محصولات خود به صورت مجازی شروع نکنند به زودی شکست جبران ناپذیری در کسب و کار خود خواهند دید.